Friday, September 25, 2009


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


assalamualaikum kepada semua kawan2 blogger...dah lame tak update blog ni..almaklumlah sibuk bercuti untuk sambutan raya aidilfitri 1430H ni..huhuhu..
Setakat ni alhamdulillah...semuanya berjalan lancar...hm..sedih tetap berbaki dihati kerana Ramadhan yang dirindui telah pon meninggalkan kita semua..doa sentiasa meniti di bibir dan hati semoga dapat bertemu Ramadhan lagi tahun depan..semoga Allah panjangkan umurku dan kita semua..untuk bertemu Ramadhan akan dtg..Ameenn..

Dikesempatan ini, saya nak ucapkan Salam Aidilfitri 1430H khusus kepada keluarga tersayang, Mak, Abah, adik2 yang nakal hek2...ucapan ikhlas kepada kawan2 seperjuangan yang masih lagi bercuti raya di kampung halaman masing2...kepada semua warga UIAM terutama kepada pensyarah2 di Department of Usuluddin and Comparative Religion.

Hmm...satu lagi..kepada kawan2 yang akan atau sedang atau sudah mendirikan mahligai bahagia,..sy ucapkan tahniah sangat2...semoga kekal bahagia dalam rahmah dan mawaddah sehingga ke syurga nanti yerk!..wuuu...saya bila?..insy'Allah..ada sampai seruan dan ada jodoh ku nnati saya khabar kat semua eh?..hihi3