Thursday, June 2, 2011

:: My Princess ::


I have my own Princess tau!
Truely, aku sangat sayangkan princess ini dan kasihkan sangat2 ...huhu
bunyi macam anak sendiri pulak..tak delah my princess is my lovely cat~
gambar atas bukan my real princess tp yg bawah ni adelah yang real punye hehe..
tujuan aku letakkan post ni special ntuk dia, andai suatu hari nanti Allah tarik dia dari kami sekeluarga sperti terjadi pada manje 1, manje2, sehat, tompok, ayu dan len2, kami boleh playback her history dan sme kenangan indah bersamanya kekal dlm ingatan kami... Aku percaya dan yakin, Allah pinjamkan dia sekejap untuk menghiburkan hati kami disamping memberi peluang pahala sbyk mungkin dengan menyayanginya dan menjaganya ~ sebagai satu amanah darimu-Ya Allah~

Inilah anatara adegan2 Manje 3 kami
~Manje, perkenalkan diri ye~

Manje yg tido malu2 (ade jugak tido malu ye~muslimah =))


Nama diberi = Manja ,
oleh kerana mak angkat aku ni suka name manja..jadi dia letak lah nama aku manja jugak walaupon dah 2ekor kucing dia sblm ni dpanggil manje..haha~
aku tak tahu ape asal name aku..Mak ayah aku pon tak tahu sape
tp tak kesahlah...yang penting aku tahu siapa yang menciptakan aku..Allah Ya Rabb~
Usia= lebih kurang 2 bulan since aku dok kt umah mak angkat ni sejak baby lagi
Baka= tak pasti, tp nampak gaye aku ni kacukan melayu siam kot, sbb bulu aku tebal dan bulu pada ekor aku pon panjang dan lebat mcm sedara2 aku dari siam tuh~
Jantina= Betina, sbb tu lah kakak angkat aku paggil aku princess walaupon aku ni lasak tau langsung tak nampak 'keprincessan' haha~
anyway, aku happy berada dalam keluarga ini walaupon bukan untuk selamanya... Terima Kasih sme yang menjaga aku terutama abg angkat yang rajin main dengan aku dan kerana dialah aku menumpang teduh...Sorilh sape yg tercedera ke tercalar ke sbb men dgn aku agak kasor sikit tp im happy wif u all!...
Sekian terima kasih...~


snap gambar mase manja mengantok nak tido~

suka melakukan aksi yang merbahaya manje tgh panjat gril pintu blakang..dakhsyat wooo~



Sobb...sobb...sedihnya... pandai betul manje perkenalkan diri siap speaking omputeh lagi hehe~
So, Kami pon nak ucapkan terima kasih pada Manje yang sudi tumpang berteduh dan Kasih di umah kami,
Kami mgkin tak layak untuk jadi sekasih dan sepenyayang Abu Hurairah r.a yang mampu menjaga amanah Allah dengan baik..tapi kami cuba untuk jadi yang terbaik untuk kamu supaya di Akhirat nanti kamu boleh tolong kami kan..kan...~
~I love u and always love u Manje~