Sunday, April 25, 2010

sekian lama menyepi...

" kian..lame terpenjara mencari makna cinta..dalam ungkap kata bersulam dusta..." ewah..huhu..tp xde kna mengena pon dengan senikata ni..saje suka2...sebenarnya banyak perkara yg berlaku sejak akhir2 ini..
sejak sibuk untuk final exam last semester di UIA, saya langsung tak update blog ni...maklumlah, nak update blog bukan senang, kreativiti mesti ada kalau tak baik tak payah buat blog personal kan hehe..
namun kini alhamdulillah, saya punya masa yang amat banyak di rumah. masa berehat yang agak lame setelah 6tahun perah otak di university. saya sangat bersyukur kerana saya dilimpahi rahmat dan nikmat yang sangat banyak..macam2 pengalaman suka duka, pahit manis saya di sana. semuanya tinggal kenangan yang mula dirindui kini. walaupun belum sah berstatus "graduated" tp saya dah mula merasai suasana aneh di rumah, yelah mane tak kalu hari2 berulang-alik ke kelas pagi petang, malam pulak sibuk dengan meeting society dan diskusi, sekarang keliling saya bertukar suasana. hahaha..gelak tawa dan senda gurau kawan2 memang jadi daya tarikan saya untuk meleleh sebab mereka lah yang mewarna-warnikan hari2 saya sebagai pelajar, itu belum ditambah lagi dengan berbagai ragam lecturer sepanjang sessi kulliyah di UIA, daripada Matrik sampai ke main kampus, lecturer adalah ibu bapa kedua saya yang sangat saya hargai..terima kasih semuanya..;)
semoga ilmu dan pengalaman saya di university akan memudahkan saya untuk menempuhi alam kerjaya saya seterusnya..ameen ya rabb =)