Thursday, June 2, 2011

:: Apa yang aku suka buat.....::




Hobi Pertama

"Ribbon Brooch"


Inilah hobi terbaru yang sudah menular ke segenap hatiku
bila pakai brooch ni mase mengajar anak2ku, aku akan rasa yakin dan bersemangat
Aku harapkan satu hari nanti aku berpeluang untuk membuatnya sendiri Insya Allah
I love ribbon! ~(+,+)~



Hobi Kedua


Hobi kedua pula aku gemar mencuba resepi puding roti
gmbar di atas tu time puding tu belom mengeras lagi...
Beberapa cubaan telah dibuat dan ini adalah cubaan yang ke-3 (rasenya la) dan cubaan ini berjaya mencuri selera ramai orang..
antara yang aku suka ialah bila rakan2 sejawat memuji dan menilai hasil pembelajaranku. Berguru dengan kak ayuni (thanks to her) memang satu kenangan yang indah =)
Positifnya, aku makin semangat untuk mencuba resepi baru yeahh!
Lepas ini nak cuba pelbagai resepi untuk mengasah bakat memasak.
I like cooking!~(+.+)~